Máster Universitario. Abogacía (MADV): 2012-13

Información de acceso

Per poder cursar el Màster és requisit tenir el títol oficial de graduat en Dret o de llicenciat en Dret.

El Màster Universitari d'Advocacia va dirigit molt especialment als graduats en Dret. També pot resultar d’interès als llicenciats en Dret.

En cas que hi hagi més sol·licituds que places disponibles (l’oferta és de 80 places):

1. S’atorgarà, en tot cas, preferència als graduats en Dret respecte als llicenciats en Dret.
  2. Dins cada grup, graduats en Dret o llicenciats en Dret, s’atorgaran les places en funció de l’expedient. Per valorar l’expedient, es tindrà en compte la mitjana sobre 10 de l’expedient acadèmic. A la mitjana sobre 10 de l’expedient acadèmic del grau de Dret o de la llicenciatura de Dret s’hi sumaran:
    • 1 punt als graduats o llicenciats en Dret per la Universitat de les Illes Balears.
    • Als que, a més de ser llicenciats en Dret o graduats en Dret, tinguin un títol oficial de llicenciat o graduat en Administració i Direcció d'Empreses o en Relacions Laborals: 0,5 punts.
    • Als que, a més de ser llicenciats en Dret o graduats en Dret, tinguin un títol oficial de diplomat en Ciències Empresarials o en Relacions Laborals: 0,3 punts (el punts a/b són incompatibles dins la mateixa branca: no es pot sumar 0,5 punts por LADE/GADE i 0,3 per DCE; però sí 0,5 per GADE i 0,3 per DRL).
    • Als que, a més de ser llicenciats en Dret o graduats en Dret, tinguin una altra llicenciatura o grau, diferent dels del punt b (LADE/GADE/GRL): 0,2 punts.
    • Als que, a més de ser llicenciats en Dret o graduats en Dret, tinguin un títol oficial de diplomatura diferent de les del punt c (DCE/DRL): 0,1 punt.

Aquests criteris s’aplicaran tant al juliol, si el nombre de sol·licituds supera el nombre de places, com al setembre, si al juliol no s’han cobert totes les places del Màster i el nombre de sol·licituds al setembre supera el nombre de places no cobertes al juliol.

Avís important sobre les Pràctiques Externes i l’assignació de tutors: vegeu l’estructura dels estudis que hi ha més endavant.